JDR

haters??? i dont care!

6 comments:

emm good !!!

so love u...^-*

peace yo!

 

yess~~
to haters : "hade haku kesahhh??"

hahahaa..sebenarnye entri ni xde kaitan ngn aku pon..sesaje je nk letak gambo-berperkataan tu..hehehe

kf: luv u tuu~
zoey: yess jugak!
TK : memang ye pon!hehe

 

Haters ni tanda kita femes. muehehehe...

 

suka quoate ni. wat pe nak benci2 orang kan?

 

Post a Comment

Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)

Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.

derma ikhlas

Popular Posts