JDR

gerhana bulan penuh 10.12.2011


hye peeps!!!


kali ni nk tunjuk gamba gerhana bulan baru2 ni... 10.12.11..time ni aku smpai melake dah...
malam tu..adeq aku and the geng...and the geng tu maksudnye sepupu2 lain yg berkaitan..hehehe..rajin beno deme tunggu bulan tu dari penuh smpai le hilang dari pandangan..

berejam2 jugak la deme dok tenung bulan tu! org lain sebok wat keje..maklumla..klo ade mjlis kenduri kendare ni..kompem2 la byk keje kn..tp deme ni mmg jenis hati kering punye la..rileks gile tgk bulan!!!
*ayat jelez ni sebenarnye...sbb ak x dpt nk lepak sekali..maklum le..sepupu pompuan yg baik hati..harusla merajinkan diri menolong org..ye dak???


so layan kan aje la gamba2 ni.. 

xde la nmpak dekat sgt bulan tu..cume cukuplah sekadar gamba kenang-kenangan..kamera blom cukup canggih le tu nak zoom kasi nmpak kawah2 kat bulan tu ha...


ahahahhahahaa....


presenting!!!!








ok itu saje...haaa....alang2 dah nmpk bulan ni...nk wish SELAMAT BERBULAN MADU yer kpd pengantin baru!!!

babai!

3 comments:

bulan madu di awan biru di bawah sinar gerhana bulan...

 

aritu ade jugak rkm masa GB ni tapi takleh upload plak hurmm..

bile tgk bulan rase mcm pungguk plak...

 

ADE ORG TU HONEYMOON KT BALI...UNTUNGLAH~~

 

Post a comment

Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)

Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.

derma ikhlas

Popular Posts