JDR

ip0h-->melake--->joh0R

alamak..td ak rse punye r excited nk citer..sal g melake ni..
ntah nape tetibe je ilang mood..huhu T_T

emm..xpe2..ak citer slow2 ek??ade ke owg bace entry aku ni??
haha..wat syok sendiri je nnt!
klo bleh sesape yg dah bace nnt ringan2kn le jari jemari anda tu utk menulis komen ek! ~_~





dr mane nk start ni?
mesti r kene start dr nek bas! ye dak??hehe..

ok..pada subuh 24hb jun 2010 yg lalu..ak dan adeQku tlh bersiap sedia utk bertolak ke station bus Medan Gopeng..


+- kul 8.15 kitowg smpai kt sane..dr btu gajah ke ipoh tu x la jauh mane pon..
bas lak kul 9.15..dah tu, TER awal la plak!!hahaha.. xkn nk menangut jer tggu bas kn?so..abah offer g sarap dulu~~



sesampai je kt tmpat bas tu..peh..terkezut ber0k gak la..
hahaha...peh..tingginyer bas ni!bas 2 tingkat tu beb~~hahaha
anak sape la yg jakun sgt ni??haha



sebenarnye bkn le 2 tgkat pon...bwh tu tmpat barang jer...siap leh berdiri lg dlm tu..haaaahaha




bas gerak dlm kul 9.30am..sampai dlm kul 2.30pm..pastu pakyang ngn makyang bwak g lunch kt tesco~~
haaa..tgk gamba kluang station ni..dasat x??tetibe lak leh ade kt kluang johor??hahaha
gempak kn kt tesco Melaka de kluang station??*0*



okay~~tamat crite ak tuk 1st day~~
------------------>> to be continue

2 comments:

sumpah tak penah ag nek bus dua tgkat!
haha ;D

 

o ek??
maksudnye bkn sy je la yg jakun ni??
hahaha

 

Post a comment

Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)

Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.

derma ikhlas

Popular Posts