JDR

aarrghh...!!aku dah jd burung anto0 arini~~

skang dah pagi..tp ak x tdo2 lg ni..
pe la nk jd ak ni??huh!

ni kes leka ngn blog bru r ni..hehe..(giler ke gelak sowg2?)

best x ayat ni??
“Usah mimpi menakluk bintang kalau bulan pun tak kelihatan.”

emmm..k la..nk out dah..cukupla utk saat ini..
jap2 lg kte smbung blk..lalala~~

1 comments:

ala standard laa tu.. heheheh

 

Post a comment

Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)

Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.

derma ikhlas

Popular Posts