JDR

Dr.Cardin..TRANSNASIONAL Kangar-A.Star-Kangar

1 hari yg penat berjalan bersama si dia..
Permulaan sem minggu pertama aku pergi loq staq beb..
ok la nk bandingkan dr kangar tu..

hbis duit aku hari ni beli hadiah dia je..
dua hadiah aku kne bli utk dia..

1. hadiah birthday aku bg kasut casual dr.Cardin hitam combined dark brown..
RM 229.90 duit aku melayang..huhuhu

T__T

2. hadiah dia dapat anugerah dekan sem yg sblm dia pegi L.I arituh..
yg tu plak aku bg dr.Cardin slipper warne putih RM45.90

huhuhuhu..
hbs duit aku RM275.00 arinih..
aku tau walau pn nilai hadiah tu mmg x seberapa bg dia
tp aku tau dia mmg obses giler dgn jename Dr.Cardin nih..

3 comments:

uish??!
mahal doh....
huhuhuhu...

 

emm...
dah janji..nk wat cane..
xpela..asal die bahagie~~
hahaha
poyo je ayat!!

 

xpe// nilai cinta tu lg.. mahal..
iyo dop?
Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Wo ai ni♥

 

Post a Comment

Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)

Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.

derma ikhlas

Popular Posts