JDR

kursus AutoCAD dan hasilnya




salam..
hai kowang...

mcm bese..dlm kls ni..baru pas lunch..tapi sempat je lg nk memain jap..hahaha
*padahal trainer dah tercongok dok kt depan aku ni..


mari layan kan aje entry smpah ni..hahahhaa

mende alah ni la kitowang duk pulun buat dr pagi td..ni pon x siap lg..nnt dah siap sure aku tepek punye lah...hehe

ni rumah aritu..baru nk ade tingkap..tp tengok la tu..tingkap aku x tutup rapat.
bukan sebab salah lah! sebab memang aku nk bg angin masok pon...=p

setelah melihatkan warna dinding yg sgt striking itu..aku pon wat keputusan nk beli cat baru..nak kaler dinding tu kaler lain plak..

so..aku tuko kaler pink tu jadi kaler ungu..
ape?? kowang x nmpk perubahan??? cehh.. bute warne betol! hahaaa
sukati aku la rumah aku..kan~~ ^_^



dah2..kls nk start blk dah..jom smbung wat kerusi malas td tu..
bye!

4 comments:

TK!! keji giler kutuk rumah idaman tu!

 

rumah dinding kaler striking pun cantek jugak, jemput singgah ye : Belog Pelukis Pelan

 

Post a Comment

Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)

Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.

derma ikhlas

Popular Posts