JDR

air untuk dimakan!



assalamualaikum sume..selamat hari rabu ye kawan2..
hari ni cuti..xde kelas..semalam pon cuti..xde kelas gak..
ceh! macam berbahagia sgt la bunyi nye tu..semedang je cutinyer!
sok ade test la! sedo diri cket..bleh plak sebok nk up entry merapu..hahahhahaha..
bese la.."test je pon~~" ^_* sok ade test THERMODYNAMIC ..luse kene anta TAKE HOME TEST engineering management! 1st tym kot weh..denga ade tAKe H0mE teST nih! soklan die..bapak punye susah..sangat susah ..sbb sebaris ayat lecture note tu pon x bace lagi!!hahahhahaa.. emmm..dah2..jom start SETADI!!!
sebelom tu..nk berbalik kpd tajuk entry jap.. cube kowg teka..air ape yg kite x minum tp kite makan???? klo dah name pon kene makan ..kompem2 la  air tu x ilangkan dahage pon kn!!!


nak tau ke air ape?? ade kot yg dah tau..
 tu ha..nmpak x ayo tu??? KRUSHER kt kepsi tu! sumpah tercekik ak tym mkn tu..ayam kene makan..zinger tu kene mkn..fries kene mkn..ayo tu pon kene M.A.K.A.N!!
tapi kan..ayo tu sangat CHEDAAAPPP!!! hahahaahaha



10 comments:

sedap ea? waaa..tibe2 nak gi mkn kfc..hihi~

yang comel,
Khumaera Ismail

 

@Khumaera Ismail aka Habibi Hamid shedap mmg shedap..tapi kene order air lain la klo nk minum...
hehehehe
tercekik kot..sume mende kene mkn!hahahaa

 

grrrr.mkn.mkn mkn.haihhh..suke mkn tp kena control

 

ayo ke ayaq..xkisah ler janji hilg dahage dan tak tercekik iyer..ngehx3

 

@Uchi kay-f @hmad masalahnye ayo tu x ilangkan dahage pon..hahahaa

 

boleh try ni kalau sedap..

 

sedaaaaaapppppppppp...

lagi sedap dr mee SEDAAP!
hhehehehee

 

tak sejuk ker klu makan air tu??

salam blogwalking ^__^

 

@zOeY zAu YaH
ape yg cute ni cik zoey ooi...???
hahahhaa
tetibe cute giler..?? apakah?
hahahhaa

 

Post a comment

Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)

Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.

derma ikhlas

Popular Posts