Posted by
kLiPKeRt@sPiNk
at
4:08:00 pm
rumah i kaler pink u olls~hahaaa
salam jumaat sume..skang aku de dalam kelas AutoCAD..program 3P(program pentauliahan professional). semoga aku lulus lah exam autocad ni nnt..kot2 la peluang nak dapat kerja tu lebih cerah memanco-manco cahayenye!! wahahahahaa
skang tgh blajo lukis plan rumah..
nnt leh la design rumah sendiri..ye dak??
hehehehe
=)
k la..bye~~ ^_^
Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.
Popular Posts
-
Salam.. entry terakhir dari aku utk 2 minggu akan datang. mungkin. gambar di atas sgt disokong 200% oleh aku! so true beb! alah..kowan...
-
emm...ni plak saje nk upload gambo2 aritu.. jom menggedik~~ hahaha amacam??cun x tempat ni?? seswai juge utk beriadah seisi keluarge.. meman...
-
TERINGIN SANGAT-SANGAT NAK UPDATE BLOG..TAPI KENAPE AKU SANGAT-SANGAT BUSY????? BANYAK SANGAT BENDE NAK CERITE...SAMPAI X TAU NAK MULE MAC...
-
bile dah blk umah..mood blogwalking dah diganti ngan mood wat-keje-rumah !! naseb bek balik kali ni tgk umah tidak-begitu-tongkang -pecah c...
-
Selamat Datang ke Perkahwinan V v v v v farah & wan ehh!!! salah wan dan salah farah tu... ok..sekali lagi... SELAMAT DATAN...
-
salam.. hai kowang... mcm bese..dlm kls ni..baru pas lunch..tapi sempat je lg nk memain jap..hahaha *padahal trainer dah tercongok dok...
4 comments:
dulu amek engineering drawing , blaja pasal Autocad gk . serabut . uhuk
macam rumah kotak je
lukis untuk dni skali :D
untunglahhh. kila tak tahu design pun nak belajar :(
eh syg kila dah update masa majlis lah :)
Post a Comment
Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)