Posted by
kLiPKeRt@sPiNk
at
1:57:00 pm
salam tengahari sumer...
dah lunch ke blom ni??ak baru je sudah mkn..kenyang~~ ^_~
dah kenyang..pe lg nk wat kalo bkn blogwalking..kn..kn..btol x blogger2 sekalian alam???
jadi utk mengimarahkan masjid dunia maya ni..ak pon decide nk gak join mende alah FB kale pink ni..bkn pesbuk ek..tp pesblog! heeeeee =)
jom join!!!
SELAMAT DATANG DIUCAPKAN KEPADA SEMUA YANG SUDI HADIR KE THE FACEBLOG. TUJUAN FACEBLOG DIWUJUD IALAH ATAS DASAR UNTUK MENGUMPUL DAN MEMBINA SATU KOMUNITI BLOGGER KHUSUSNYA DI SELURUH MALAYSIA DAN DUNIA AMNYA. MARILAH KITA BERSATU DAN BERKERJASAMA DALAM MEMBANTU RAKAN-RAKAN BLOGGER KITA DI SELURUH MALAYSIA. SEPERTIFACEBOOK, KAMI JUGA MEMPUNYAI TUJUAN YANG SAMA IAITU MENJALINKAN HUBUNGAN YANG LEBIH ERAT ANTARA PARA BLOGGER DI SELURUH MALAYSIA SELARAS DENGAN TEMA YANG KAMI GUNAKAN IAITU SEAKAN-AKAN TEMAFACEBOOK. SERTAILAH KAMI DAN BERSAMA KITA MEMERIAHKAN DUNIA BLOG MALAYSIA.
TERIMA KASIH
Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.
Popular Posts
-
Salam.. entry terakhir dari aku utk 2 minggu akan datang. mungkin. gambar di atas sgt disokong 200% oleh aku! so true beb! alah..kowan...
-
emm...ni plak saje nk upload gambo2 aritu.. jom menggedik~~ hahaha amacam??cun x tempat ni?? seswai juge utk beriadah seisi keluarge.. meman...
-
TERINGIN SANGAT-SANGAT NAK UPDATE BLOG..TAPI KENAPE AKU SANGAT-SANGAT BUSY????? BANYAK SANGAT BENDE NAK CERITE...SAMPAI X TAU NAK MULE MAC...
-
bile dah blk umah..mood blogwalking dah diganti ngan mood wat-keje-rumah !! naseb bek balik kali ni tgk umah tidak-begitu-tongkang -pecah c...
-
Selamat Datang ke Perkahwinan V v v v v farah & wan ehh!!! salah wan dan salah farah tu... ok..sekali lagi... SELAMAT DATAN...
-
salam.. hai kowang... mcm bese..dlm kls ni..baru pas lunch..tapi sempat je lg nk memain jap..hahaha *padahal trainer dah tercongok dok...
1 comments:
yeay fb pink :D
Post a Comment
Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)