Posted by
kLiPKeRt@sPiNk
at
6:38:00 am
salam isnin sumer...
ak berade dlm mood tertanye2 ni...
sejak ari jumaat aritu lg dah(ye ke jumaat??emm..x kesah le ari pe pon kn??)
mate ak belah kiri ni asyik berkedip2 je..secare automatik nye dan amat kerap skali!!!
nape ek???
nk kate ak g skodeng owg ke..rsenye blom la lg...haha
x syok la gini..naik geli dah mate ak ni!(eh..geli ke gatal??mane seawai??)
de sesape tau x???klo tau meh cni gtau ak..huhuhu
Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.
Popular Posts
-
Salam.. entry terakhir dari aku utk 2 minggu akan datang. mungkin. gambar di atas sgt disokong 200% oleh aku! so true beb! alah..kowan...
-
emm...ni plak saje nk upload gambo2 aritu.. jom menggedik~~ hahaha amacam??cun x tempat ni?? seswai juge utk beriadah seisi keluarge.. meman...
-
TERINGIN SANGAT-SANGAT NAK UPDATE BLOG..TAPI KENAPE AKU SANGAT-SANGAT BUSY????? BANYAK SANGAT BENDE NAK CERITE...SAMPAI X TAU NAK MULE MAC...
-
bile dah blk umah..mood blogwalking dah diganti ngan mood wat-keje-rumah !! naseb bek balik kali ni tgk umah tidak-begitu-tongkang -pecah c...
-
Selamat Datang ke Perkahwinan V v v v v farah & wan ehh!!! salah wan dan salah farah tu... ok..sekali lagi... SELAMAT DATAN...
-
salam.. hai kowang... mcm bese..dlm kls ni..baru pas lunch..tapi sempat je lg nk memain jap..hahaha *padahal trainer dah tercongok dok...
7 comments:
hang nak nangis kot...
aku slalu kening kiri kanan gerak2~
ala2 iklan cadbury~
kyaa
itu tandanye ade teringi nak makan cadbury.. kalau tak caye, cuba tanya kedai berdekatan..
Aiz latest project
Sapa nak header cantik free?
nak pegi sembayang sunat kot
hade 5 kemungkinan!
1)mata kiri anda gatal @ miang
2)taik mata tersumbat
3)mata anda masuk angin @ kembung mata
4)mata kanan anda buat lawak, mata kiri pon gelak (kelip @ kedip @ kenyit @ gidik-gidik)
5)anda mengidap kencing masam!
bapak gempak jwpn kowg ni!!!
guling2 ak gelak...adoi~~
tp siyes x benti2 lg..
leh sepet mate ak klo gini!!
huhuuu
sbb rse nk tgk something yg dh lame xtgk..the end akn brhnti tetapi kte xkn prasan..
emm..penah gak dengar owg ckp cm tu dulu..
tp skang pon x benti2 lg..huhu
ntah nk tgk ape le ni...
Post a Comment
Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)