Posted by
kLiPKeRt@sPiNk
at
5:37:00 am
salam sahur sumer~~
semalam blogwalking...penuh updates list ak ngn post wish pose~~jelez je bace..hehe
so..ak pon x nk ketinggalan gak nk ucap
selamat menyambut RAMADHAN AL-MUBARAK yg mulia ni.. semoge kite sume mendapat fadhilat nyer...
dan semoge ramadhan kali ini lebih baik dr yg sebelomnyer..ok??!
so..kowg sume jgn la wat pangai zaman jahiliah tyme budak2 tu lagi ek!!
no more pose "yang yok..tengahari bukak peghoyok " ok!
no more tertelan air wuduk tym nk kumur..or wat2 ckp "alamak..TERlupe!!" bile kowg dah abeh melantak sepinggan nasik~~ hehehe >__6
Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.
Popular Posts
-
Assalamualaikum... Assalamualakummm... Assalamualaikummmm!!! *******************************krik.krik.krik*******************************...
-
Assalamualaikum pembuka bicara.. salam ramadhan sumer! dah x lame lagi dah ni nak raye..seminggu je lagi..wahhh! tapi untuk diri aku, p...
-
ini adalah entry kopipes dari fesbuk yg wajar dikongsi bersame.. same2 lah kite mengambil iktibar dr kisah ini... Seorang lelaki muda ban...
-
Salam.. entry terakhir dari aku utk 2 minggu akan datang. mungkin. gambar di atas sgt disokong 200% oleh aku! so true beb! alah..kowan...
-
Selamat Datang ke Perkahwinan V v v v v farah & wan ehh!!! salah wan dan salah farah tu... ok..sekali lagi... SELAMAT DATAN...
-
emm...ni plak saje nk upload gambo2 aritu.. jom menggedik~~ hahaha amacam??cun x tempat ni?? seswai juge utk beriadah seisi keluarge.. meman...
2 comments:
haa.. sy memang bukan type macam tu.. x tau la qiffara macam mane.. ngeh3
Latest entry. Mai la singgah.
Apa menu sahur anda?
pose jagan xpose...xpose xde duit raye! =P
Post a Comment
Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)