JDR

header buatan sendiri..jadilah dari xde!!

selamat petang kawan2...

arini aku keseorangan dirumah..sume osmet p wat fyp..aku celik2 mate je..sume dah lesap..terkontang kanting sorg2!
so..memandangkan xde sape..nk turun katil yg tggi ni pon jadi malas la kan..so aku decide nk melemakkan diri..baring2..golek2 atas katil sambil on9 smpai muntah!



tetibe cam terajin plak nk wat header blog..sejak aku gune blog klip kertas ni..mane pernah ber header blog ni..dasyat x?? punye la pemalas nye minah ni..dah tu nk wat cmne..xde mase la nk memanjakan blog..mekap2 blog..tambah2 plak memang xde bakat dan x reti pon! huh sadis.
utk pengetahuan umum..aku ni mmg xde sofware nk wat header lelawa..PHOTOSHOP pon xde beb!
pe yg ade?? paint ngan photoscape jer...




so..hasil tungkus lumus yg x bape nk bersungguh-sungguh ni..terhasil la mende alah ni.. dah2..x yah nk gelak kuat sgt..tau la x cantek mane pon.. mesti ade yg cakap..ek ele..itu je yg ko mampu buat???
derr.... tu pon cukop bagos lah dari xde langsong..x gitu???
ingat senang ke nk edit gambo gune paint???haish...

lepas tengok header burok aku ni..aku mengharapkan ade la sesape yg nk sponsor header gempak kt aku!!
kepade pereka2 header diluar sana..kasihani lah blog saye...sponsor lah barang sekeping 2 header kpd saye yer! hehehehheehee

8 comments:

woah..klip kerta spink sudah header baru sey!


ohsem!

tolong buatkan utk uchi bole?

 

k-f ...
puji ke perli tu???

ohsem apenye..tu keje budak pemalas..hahahaha

simple giler kan..

kf la yg kene sponsor header kt sy!huhu

 

dni punya header tak tukar2 lagi dah 3 tahun ;p

 

nahhh sumbangan header...

http://i.imgur.com/4VTRK.png

cepat2 save.. kang header tu nk delte dah dalam storage..hoho

 

syatozai ...tenkiuuuu~~~~

terharu plak tetibe..

bpe ringgit ni?

 

same2.. takyah bayar la :D

 

eh tak perlilah ..mn de pemls,klu mls baru open photoshop file dan pangkah [x]

 

Post a Comment

Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)

Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.

derma ikhlas

Popular Posts