JDR

kisah aidil adha: bermain sehingga cedera





apabila golongan kanak2 tua mempunyai keinginan utk bermain permainan kanak2 mude...
kecederaan serius pasti akan berlaku di akhir permainan!!!


apabila mempunyai masa senggang lepas daripade kenduri tahlil malam itu...kami2 golongan kanak2 kertu ini teringin juge hendak mengasah bakat menujukkan keterorran dalam bermain permainan yg kononnye sgt mencabar ini...




cube teka..permainan aper???




tengok pade muke..punye la excited kan?!
x sedo dah pangkat bapak2 org dah tu...ade hati gak nk main...hahahaaa




upacara lazim dlm permainan..
well~~
kami kan masih budak2...lat talilat tali tamplom masih segar di ingatan!
wahaaaaa
dan..yg paling best...dlm ramai2 sepupu tua aku yg main tu...aku sorang je wanita ayu-lagi-cun yg join! sebabnye...aku sorang je la pon sepupu pompuan diowang yg ade..
caye x???hehe

maka..dengan ini..ter ''reveal'' lah sudah...
ni la die mende alah yg kitowang main bagai nk runtuh umah..
tetibe rumah jadi bergegak gempita..bergegar-gegar dek kerana keriuhan yg melampau!!
kul 1-2 pg plak tu..wahahaha
tengok la tu...siap baring2 lagi...feel gile main !!!




kusyuk dan mengasyikkan~~~




dan..saat2 yg paling menggerunkan akan tiba apabila...
v
v
v
v
v
v
v
v



BILA IA RUNTUH!!!






dan perkara yg ditakuti dan digeruni terjadi bila kite terpaksa merelakan jari-jemari kite DIJENTIK dgn sekuat hati tanpa belas kasihan oleh kanak2 tua yg bertenaga tinggi tersebut!!!
sila bayangkan..


aku yg satu2nye gadis ayu ni dah menjadi mangse mereka~
T_T





inilah hasilnya
v
v
v
v
v
v







kecederaan serius!!!klo kowang x nampak lebam kt jari tu mmg saje laa....
SAKET TAHUU??!!!




3 comments:

cincin tu x penting...yg penting lebam sebelah cincin tu..
aiyoo

 

Post a Comment

Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)

Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.

derma ikhlas

Popular Posts