JDR

kisah aidil adha: bermain light graffiti di malam rayer

permainan ini dijalankan oleh beberape org makhluk yg mmg x nak terlibat dlm sebarang kerja2 yg menyusahkan diri..
so..time owang lain sebok wat keje...mereka2 ini sebok menangkap gamba..utk maklumat juge..aku tidak terlibat langsung di dalam aktiviti x bermoral ni sbb aku kan seorang anak solehah yg sebok wat keje kt dapor..kehkehkeh...tau2 dah ade je gambo ni dlm kamera..ciss!!! mereka2 ini tidak mengajak aku pon !!hahaa


gamba yg kebetulan
dan kebetulan ianya cantek!!

huiyyyooooo!!!

budak dalam botol~~

apakah ini??? jangtung kah???

tulisan yg x bermakna di atas jalan raye

ini juge tidak cantik dan tidak bermakne juge!

lantak kan..contengla selagi mampu!

super saiaa di dalam lingkungan asap??

mcm alien pon hado!

ini cantek!

contengan semate-mate

2 comments:

wah!! mcm ne nak buat ni?

 

ntah ler...pakar2 yg pandai main dslr reti le tu..huuuuuu

 

Post a Comment

Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)

Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.

derma ikhlas

Popular Posts