Posted by
kLiPKeRt@sPiNk
at
2:58:00 pm
permainan ini dijalankan oleh beberape org makhluk yg mmg x nak terlibat dlm sebarang kerja2 yg menyusahkan diri..
so..time owang lain sebok wat keje...mereka2 ini sebok menangkap gamba..utk maklumat juge..aku tidak terlibat langsung di dalam aktiviti x bermoral ni sbb aku kan seorang anak solehah yg sebok wat keje kt dapor..kehkehkeh...tau2 dah ade je gambo ni dlm kamera..ciss!!! mereka2 ini tidak mengajak aku pon !!hahaa
gamba yg kebetulan
dan kebetulan ianya cantek!!
huiyyyooooo!!!
budak dalam botol~~
apakah ini??? jangtung kah???
tulisan yg x bermakna di atas jalan raye
ini juge tidak cantik dan tidak bermakne juge!
lantak kan..contengla selagi mampu!
super saiaa di dalam lingkungan asap??
mcm alien pon hado!
ini cantek!
contengan semate-mate
Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.
Popular Posts
-
Salam.. entry terakhir dari aku utk 2 minggu akan datang. mungkin. gambar di atas sgt disokong 200% oleh aku! so true beb! alah..kowan...
-
emm...ni plak saje nk upload gambo2 aritu.. jom menggedik~~ hahaha amacam??cun x tempat ni?? seswai juge utk beriadah seisi keluarge.. meman...
-
TERINGIN SANGAT-SANGAT NAK UPDATE BLOG..TAPI KENAPE AKU SANGAT-SANGAT BUSY????? BANYAK SANGAT BENDE NAK CERITE...SAMPAI X TAU NAK MULE MAC...
-
bile dah blk umah..mood blogwalking dah diganti ngan mood wat-keje-rumah !! naseb bek balik kali ni tgk umah tidak-begitu-tongkang -pecah c...
-
Selamat Datang ke Perkahwinan V v v v v farah & wan ehh!!! salah wan dan salah farah tu... ok..sekali lagi... SELAMAT DATAN...
-
salam.. hai kowang... mcm bese..dlm kls ni..baru pas lunch..tapi sempat je lg nk memain jap..hahaha *padahal trainer dah tercongok dok...
2 comments:
wah!! mcm ne nak buat ni?
ntah ler...pakar2 yg pandai main dslr reti le tu..huuuuuu
Post a Comment
Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)