JDR

keriangan di kota cahaya

ASsalaMUalaIKUM...

heelooww eberibadiii.. ape kabo sume??
sorry r ek..terbior dah belog buruk ni...mood hapdet kelaut sudahh...
huhuhu..nak citer..tapi malas nk karang ayat..so ..aku tempek gambo je la...

sepuluh haribulan tiga aritu aku g jengjalan shah alam...
g dating! sssshhhh!! diam2 sudey...

so..jejakunan aku smpai kt tempat berlampu2 bagai ni terserlah..hahahhaa

maklum la..aku kan org kg... x penah smpai sini...haha



begambo kt luo je ni..nak masuk tiket MAHAL maaa...

bangau oh bangau kenape engkau kurus~~


start jakun dah tu..muehahaa

xpenah lg jumpe pokok krismas kaler merah ngn kuning ni...

meriah..tetibe feeling2 kt oversea..

indah..sungguh indah...

bukan aku sorang je ek yg jakun ngn pokok2 berlampu ni..SEMUA org kt sini pon ke JAKUNan jugek!! hahaha sume sebok nk take picture~~



ok..fine..x yah nk mengutuk dlm hati sgt la...ok fine..aku benti le ni..BYE!!

2 comments:

ini gelap pun belum dah ke i city ye... sangat jakun ni... huhu...

 

tu la bagus..xde la klua time gelap2!!!hehehe

 

Post a Comment

Jika SENYUM ITU SEDEKAH,
KOMEN YANG BAIK_BAIK ITU JUGA SEDEKAH,
kerana kedua-duanya dapat memberikan sinar kegembiraan kepada orang lain..
=)

Manusia Hawa diciptakan daripada rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjungi, dan bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya, untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi, dan dekat dengan hatinya untuk dicintai.

derma ikhlas

Popular Posts